Konu
Dedicated verenlerin oyunu! (yardım)
28-01-2009, 00:47:20
#68
Serkan Özduman
Sanırım Aralık ayının faturasını göndereceksiniz. Biraz geç kalmışsınız.
Beyanneme veriliş tarihi ayın 26. sıdır.
Yani sadece elde belge olarak kalır. Faturayı kullanmak isterseniz zamanı geçti kullanamazsınız