Sanırım Aralık ayının faturasını göndereceksiniz. Biraz geç kalmışsınız.

Beyanneme veriliş tarihi ayın 26. sıdır.

Yani sadece elde belge olarak kalır. Faturayı kullanmak isterseniz zamanı geçti kullanamazsınız