Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura kesilmediğini dile getirmiştiniz. Bununla ilgili maliyeye başvurmanızı öneriyorum. Eğer gerçekten size fatura kesilmediyse, ortada resmen kaçakçılık vardır.
İlk kez güzel bir lafını gördüm