Ha kupon ha kubon, sanırım herkes anlamış. Birbirinize sataşıp post çoğaltmak yerine bu konuyu bence kapatın. Çünkü arkadaş anladı kuponun kubon olmayacağını ve bizde anladık ki siz ne derseniz deyin onun yine kubon diyeceğini. Anlamsız bir şekilde birbirinizle ağız dalaşına girmeye gerek yok. Konuya kilit atılması iyi olacaktır.