kktcportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapma yolunu bilmiyorum malesef. Cekirdek yapilari farkli oldugu icin yapilmayada bilir. Sonucta vista ile xp arasinda bir baglanti dusunmek vistada bu var xp'de nasil yapiliyor demek yanlis olur dusuncesindeyim.
Kotu bir ornek olabilir ama 2002 yilinda cikan bir bmw arabasi dusun. birde 2008 yilinda cikan bir bmw arabasi. Surus sekilleri aynidir cikartan firma aynidir. Ancak 2008 modelin yaptigi herseyi 2002 model yapamayabilir.

hayır DostUm örnek gercekteN iyi katılıyorum sana.WisTa her nekadar Büyük gRuplar tarafIndan oturMaDgı için Tavsiye Edilmesede en yeni sürüm o ve yüksek özelliklere sahip.bu yüzden zaten her pc de düzgün kullanılamıyor. sonuçta pc lerin tekniksel yapıları birbirinden farklı. ram i 256 ekran kartı onboard bir pc de wista kullanmak sacmalık olur. işte burada xp devreye giriyo. xp de orta dereceli her pc de kullanılabildigi için pek sorun çıkarmıyor. ama iş arkadasin dedigi fotoraf dalgasına dönerse işler degişir. arkadasin dedigi çözünürlükte öle normal bir pcde açılacak bişeyde degil. wistanın düzgün çıkarma sebebi bu olabilir. teşekkürler ....