Konu
Dedicated verenlerin oyunu! (yardım)
27-01-2009, 17:22:44
#50
Ozpulat
ben en son konustugumda saygadeger moderatorler tarafından haksız bulunup ban yedim arkadasım
onun icin susuyorum artık konusmucam dhs hakkında sana ss gönderdim onu da koy madem kapak olsun
ban yemem umarım (: