DHS.com.tr dan son dakika !

DHS, Ozpolat arkadaşımız r10 da yazılan konu içinde benim hakkımda pek bişi yazmayın lütfen diyor ve dhs olayı farklı yöne çekerek tehtite çeviriyor. (Acaba avşa'da bana ne yapacak çok merak ediyorum)

İŞTE MSN SS