Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer fatura alıp, ona rağmen hakkınızı aramıyorsanız bu birazda sizin suçunuz oluyor. Sözleşme şart
Fatura falan yok ortada. Ne faturasından bahsediyoruz?