Bende Diyorum Ki Vazgeçtiğini Yazma Değil Firmaları Dolandırmaya Çalışan Bir Sürü *********** Var Öyle Kişileri Yaza Bilir Diyorum
>kd<Bu Polemik Kosu Değildir Anket Yapmaktayız Şuan >kd<
Öncelikle <kd> Anket Yukarıda Yapılıyor Burası Anketi Tartışma Yeri </kd>
Bugüne Kadar Kaç Kişi Bir Firmayı Dolandırmaya Çalıştı ? Yani Sen Diyorsunki .. Bana Birisi Geldi Benden VPS İstedi Bende Verdim Sonra VPStem Ana Makinaya Ualşıp Tüm Makinaları Çökertti Öylemi ?
Bakın Daha Hosting Şikayetleri Bölümü Usulüne Uygun Kullanılmazken Böyle Bir Bölümün Açılması Forum İçin Çöplük Bir Bölüm Olur....
Müşteri Dolandırmaz ! Dolandırsa Zaten Müşteri Olmaz ! Bugüne Kadar Kaç Müşteriyle İlgili DOLANDIRILDIM ! Diye Konu Açıldı ? Biraz Akılcı Olun Lütfen .....