firmaların müşterilerini şikayet etme lüksünün olduğunu düşünmüyorum..
hosting değil genel anlamda her firma için konuşuyorum..
bir müşteriniz sizinle ilgili bir şikayet dile getirise forumda sizlerde cevaplarınızı verirsiniz..
bence gereksiz olmuş..