firmaların müşterilerini şikayet etme lüksünün olduğunu düşünmüyorum..
hosting değil genel anlamda her firma için konuşuyorum..

bir müşteriniz sizinle ilgili bir şikayet dile getirise forumda sizlerde cevaplarınızı verirsiniz..

bence gereksiz olmuş..