bence müşterilerde problem yok müşterileri bu hale bizler getiriyoruz rekabet yapmasını bilmşyoruz 10 ytl host veriyoruz sonrada müşteri söyle böyle diyoruz.

Müşteriyi kapmak için taklalar atıp sonra parayı aldıktan sonra şikayet edilmesini hoş bulmuyorum..