Konu
r10 Şikayet
27-01-2009, 14:11:31
#11
E2servers
Gerek yok bence böyle bir bölüme,kimi kime şikayet edeceğiz ki ? adam bizden almaz başkasından alır yani müşteri için bir sorun olacağını sanmıyorum bu bölümde açılan şikayet konularının..