Müşteri daima haklıdır bundan şüphemiz yok fakat geçenlerde bizimde başımıza geldiği gibi saçma sapan ithamlarda bulunan ve kanıt diye birşeyden haberi bile olmayan kişiler çıkabiliyor. Bu bölümde ispat niteliği olmayan konuların yayınlanması yasaklanmalı bence...
Elbette sizi karalayan ve iftira eden müşterilerinize karşı kendinizi savunacaksınız ki sizin konunuzda da arkadaş banlandı hak ettiğini buldu.
Ama bu durum farklı arkadaş müşteri şikayet etmek için bir kategori açılmasından bahsediyor.