KDV ödemiyim diye gidip sözleşme yapmıyorsunuz. 3-5 Kuruş ucuz olsun diye manavcılık mı yaptığı, firmamı yönettiği belli olmayan kişilerden alış-veriş yapıyorsunuz. 3 kuruşluk hizmet alıp, 4/4'lük hizmet bekliyorsunuz ve sonucu hüsran oluyor. R10'a gelip şikayette bulunmanız malesef pek bir önem teşkil etmeyecektir. R10'dan hizmet veren firmaların bir çoğu zaten burdaki satışlardan kar etmiyorlar. Bunun nedeni siz burda başlık açıp, teklif istediğiniz de işini iyi yapan insanlar, verdikleri hizmetin karşılığını bekleyecekleri için sizden verdikleri hizmetin karşılığını istiyorlar ancak piyasada günü kurtarmak adına, sırf müşteri başkasından almasın diye abuk subuk rakamlar veriyorlar. Bunun sonucunda ne siz doğru düzgün bir hizmet alıyorsunuz ne de karşı taraf doğru düzgün hizmet verebiliyor.
150 YTL verip, bir server kiraladıktan sonra "Web Hosting Şirketi" adı altında ortaya çıkan, gece kondu misali iş yapan insanlar olduğu sürece, 500, 600 YTL ödeyerek şahıs firması (ŞİRKET DEĞİL) kurup, duvara bir vergi levhası asmayı herşey olarak gören kişiler var olduğu sürece ve herşeyden önenlisi tüketici bilinçli olmadığı sürece, bu devran böyle sürüp gider. Vergi dediğiniz şey, havaya giden bir para değildir. Siz verginizi ödediğiniz ve sözleşmeniz olduğu sürece, haklarınız hukuken korunur. Siz hakkınızı aramazsanız, kimse sizin için aramaz.
Çok merak ediyorum. VPS alırken ödediğiniz para için, hizmet aldığınız firma size fatura kestimi?