<kd>
10 Mbit hat verenlerin hakkını yeme Hocam biz 10Mbit veriyoruz (Tabiki sınırsız trafik olarak değil 1000GB Trafik limiti dahilinde..) Açıkcası insanların 10Mbit'i sürekli kullanması bizim işimize gelir 1000GB trafik aşımından sonraki her 1gb için 0.5 YTL Cezai tutar alınır..

Misal adam 10Mbit/sec bağlantıya sahip bir sunucu almış sömürmeye başlamış kullanalı daha 2 gün oluyor.. ve 54 GB Trafik yapmış.. Günde aynı adam 40GB trafik yapsa 30 Günde 1200GB Trafik yapar.. Buda 100 YTL Trafik aşım ücreti demektir.
<kd>
Ben bu adamı bir yerden tanıyorum