Nİ-OSMAN, DHS'nin Yandaşıymış meğersem anlaşıldı
bunu nasıl anladın

)
bir şey söylemeden önce düşün nerelere varacağını düşün heleki bilmediğin şeyleri yazmamanı önermekteyim..
şimdi sana ni-osman ne dese haklıdır
sen konuyu amacından cıkarmişsin kilitlenmeye aday bir konu olarak görmekteyim
dedicated ariyorsan git aç konunu teklif versinler.