Arkadaşlar 1 hafta önce ynshosting'ten host + domain almıştım. ( neden burdan aldığım konusunda en ufak fikrim bile yok )

İlk 3 gün benim diğer domainimden kaynaklanan sorunlar nedeniyle giremedim.
4. gün site yayına başladı. Hızından memnundum (yeteri kadardı), attığım ticketler en azından aynı gün cevap buluyordu.

Sitedeki 10-15 saniyeli kesiklerden vazgeçmiş durumdaydım.

2 gün önce sabah 8'de siteme girmeye çalıştığımda Error Establishing DB Connection yazısı karşımda belirdi... Ve o yazı gözüktükten sonra 20 saat boyunca da...
O gün boyunca attığım ticketlerin cevapları halen gelmedi.Dün ynshosting'in sitesinde bir açıklama vardır umuduyla baktığımda hiçbirşey olmadığını gördüm.
Bugün site yeni hostta yayına başlayınca artık bunlardan vazgeçmiş durumdaydım -ki db'm halen o hostun elindeyken.

Bugün bu mesajı yazmadan 30 dakika önce ynshostun sitesinde ;

Bakımda...

Mail : destek at ynshosting.com


yazısını gördüm...

Sizce bu normal mi yoksa ben mi anormalim ?