Arkadaşlar büyük bir projem var ve bu projede resimler benim ftpemde barınıcak.

peki büyük bir projede atıyorum günlük 50.60 K lık bir tekil hitte bant tüketimi TAHMINEN ne kadar olur ? Joomla ağır bir sistem diye duymuştum... Bu konuda bana açıklama vereceklere şimdiden teşekkürler