Üzüldüm ya bu adam çok terbiyesiz gidipte doğudaki kardeşlerimiz ile ingilizce vs gibi konularla dalga geçende bu, milleti keklemeye çalışanda bu.. Yaptıkları komik birşey değil hem neden gidipte doğuda bu tür yerlerde bu durumdaki kardeşlerimize bunları yapıyorsun gelip ''örnek'' Giresun'un merkezindeki çocuklara yapmıyorsun? Yap bakalım seni ne yapıyorlar sonra ben bilmem şunun başkanıyım dersin terbiyesiz ADAM..!!