Ona şiir yazdım

şakayla karışık elbette:
Amanın da amanın
Dünyalar güzelisin sen
Rio sahillerinden kopup gelen
İnsan ötesi varlıksın sen ///
Ayy deyişini yerim senin
Nasıl da güzel sesin
Ama çok abartmamalı bu sevgiyi
Mamafih kalkmasın bir yerin ///
http://www.gunaydogan.com/...adriyana-lima-seysi.html