arkadaşlar ilginiz ve alakanızdan dolayı çok tşk ederim 1.0.x sürümünü kullanıyorum ama dediğiniz şekilde çözüme ulaşamadım kullandığım tema higherpalace gerekli modulleri kurdum fakat main menüyü sectiğimde modüle sağ kolondakine uyguluyor fakat üstte görüne top menüde uygulamıyor sorunum bu... top menünün olduğu alanda hiçbir pozisyon yok..