dağcılık tutkularının peşinden gitmeselerdi, diğer insalar gibi kayak olanlarında ve insanlar için ayrılmış olan güvenilir alanlarda dursalardı, şu anda hepsi hayatta olucaktı.

ayrıca bu çığ olayı orda ilk kez olmuyor daha önceldende olmuştu.

ben onları suçlu görmüyorum, görmeyede hakkım yok zaten , bahsettiğim şey;diğer insalar gibi güvenlik önlemleri alınmış alanlarda bulunsalardı şu an hepsi hayatta olucaktı.