merhaba

phpbb forumum 3.0.0 . ben son sürüme güncellemek istiyorum. direk güncelleyebilirmiyim? yoksa 3.0.1 - 3.0.2 - 3.0.3 seklinde mi?

eğer tek tek güncellemem gerekiyorsa güncelleme paketleri nerden bulacağım. 3.0.1 ve 3.0.2 geçis paketlerini bulumadım