Reg Fee alıyorsanız her halikarda üstüne verirsiniz.

Sahibinden parayla alacaksanız, pek kullanılmayan isimi 20 TL üzerinde ise almayın derim. Çok kullanılan isimli olana da bence en fazla 50 TL verin.