Selam arkadaşlar. Makina biraz eski ama hala idare ediyor beni

amd athlon xp 2500+

MSI k7n delta anakart

1 gb 400 mhz ddr

Gf Mx4400 128 mb ekran kartı

nekadar idare etsene bayabi eskidi kabul etmeliym benim sıkıntım yeni çıkan oyunları oynayamamam tabiki acaba diyorum ekran kartı + birde ram eklesem en azından yeni çıkan oyunlardan bazılarını tam performans olmasada oynayabilirmiyim evet ise hangi ekran kartı agp olmasıda şart tabi, önerilerinizi bekliyorum. TeşekkürLer.