Selam arkadaşlar. Makina biraz eski ama hala idare ediyor beni
amd athlon xp 2500+
MSI k7n delta anakart
1 gb 400 mhz ddr
Gf Mx4400 128 mb ekran kartı
nekadar idare etsene bayabi eskidi kabul etmeliym

benim sıkıntım yeni çıkan oyunları oynayamamam tabiki acaba diyorum ekran kartı + birde ram eklesem en azından yeni çıkan oyunlardan bazılarını tam performans olmasada oynayabilirmiyim evet ise hangi ekran kartı

agp olmasıda şart tabi, önerilerinizi bekliyorum. TeşekkürLer.