parayı ödemişmiydiniz ki?? ödemeseydiniz keşke bee..
kızınızın durumuna da çok üzüldüm,
bunu yapacak "adam" vicdansız olmalıdır diye düşünüyorum ben!
allah yardım etsin allah sağlık şifa versin kısa zamanda inşallah