3 günde bir böle üyeler çıkıyor artık suyu çıktı buranında.Ben iş yuapamaz oldum banada bu kişi 3 yawrunun oldugunu ve 75 ytl ye verecegini söledi asla pitbul bakmam ama köpekleri görmek istedim bana resim yolladı.bu kardeşimede hediye geldigini sölemiş.yawruların annesi nerde dedigimde ise köpegin annesine araba carptıgını sölüyor garip artık burada diger forumlar gibi bir anlamsız hal almaya basladı..