Böylesine alçakça haince işleri yapanların savcılık tarafından yerleri tesbit edilip mahkeme tarafından adil olarak yargılanıp ya kişilerin uğradığı zarar manevi maddi karşılattıracak yada içeri yolunu gösterecek...YOK işde yok..!

Son 3-5 gün sayıyorum bir büyük dolandırıcılık davasıda ben ortaya çıkarıyorum ortada kanıtlarla..Yargısız infaz yapmamak için son 3-4 gün daha bekliyorum 1 aydır bekliyorum zaten!