Ben veremezsiniz demiyorum zaten Türkiye şartlarında nasıl verebiliyorsunuz diyorum. Nasıl kar ediyorsunuz merağım bu? zarar ederek bu işi nasıl yapabiliyorsunuz.
Şöyle bir durum var bu kaynağı tüketebilen çok nadir müşteri gördüm, ben max veriyorum müşteri kullanabildiği kadarını kullanıyor + 10MBİT bağlantı aldığım için fazla bir sorun olmuyor , kar yapmıyor olsam zaten bu işin bir anlamı kalmıyor.Umarım birazda olsa merağınızı gidermişimdir.İyi çalışmalar