Kıza site açıyorum deyipte hala bi' şeyleri peşinde oluyorsanız elbette "aa güzel" tepkisini alırsınız

. Öncelikle olabildiğince
sade olmalı. Siteyi
yazılara, hareketli gif'lere gömmek gereksiz.
Saçma sapan resimler kullanmak gereksiz. Tüm bunlar yerine
sabit bi' index ve arkaplana sevdiğiniz müzikler yeterli.
Yaptığım var bi' tane;
15 Eylül 2008.
Demoya şuradan bakabilirsiniz. Dileyenler de yazdığım script'i şuradan indirip kullanabilir.