Kıza site açıyorum deyipte hala bi' şeyleri peşinde oluyorsanız elbette "aa güzel" tepkisini alırsınız . Öncelikle olabildiğince sade olmalı. Siteyi yazılara, hareketli gif'lere gömmek gereksiz. Saçma sapan resimler kullanmak gereksiz. Tüm bunlar yerine sabit bi' index ve arkaplana sevdiğiniz müzikler yeterli.

Yaptığım var bi' tane; 15 Eylül 2008.

Demoya şuradan bakabilirsiniz. Dileyenler de yazdığım script'i şuradan indirip kullanabilir.