sağol ownhost arkadaşım.. Ben senin kadar düşünemiyorum işte..
Afedersin.. Senin kadar aklım çalışmıyor. Sadece olabilir mi diye sormak istedim ve tekliflerde de 35 tl ye verenler var..
Anlamadım bu tavrını ve bu mesajına ne yazacağımıda bilemiyorum
Sanırım yeni gelen üyelere falan bir antipatin var..
ve senin için zerobilisim - 500 gb trafik veriyor.
sende istiyorsan ol. senin için bulmuş oldum veren birini...