aynen diger arkadaşlarada katılıyorum kızlara neyapsan yaranamazsın arkadaşım bende senin gibi bir düşünceyle yola çıktım ve bir web sitesi açtım şuanda hala açık senisewiyorum.net diye girip bi göz atabilirsin.Neyse kız siteye girdi ve dediği şey aa çok güzel olmuş bukadar bunun karşılığında bir öpücük zor aldım

yani uğraşmaya değmez benden demesi at herhangi bir html bişey bırak kalsın öyle boşuna emek verme :P