bu şekilde mesaj yazarak kimseye iyi postlar diyemezsin çünkü insanın aklına şöyle birşey geliyor ;
madem şikayet değil neden
Hosting Şikayetleri bölümüne açtın konuyu
arkadaş bunu postunda belırtebilirdi..kimseye iyi postlar diyemezsin demişşin farkındamısın dedım ve bunu bana emir kipleri kullanarak sen soyleyemezsın

@ilie açıklaman için teşekkürederim..
yetkiliden rica ediyorum konuyu gereklı bolume taşırsa sevinirim..