EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde mesaj yazarak kimseye iyi postlar diyemezsin çünkü insanın aklına şöyle birşey geliyor ;
madem şikayet değil neden Hosting Şikayetleri bölümüne açtın konuyu
arkadaş bunu postunda belırtebilirdi..kimseye iyi postlar diyemezsin demişşin farkındamısın dedım ve bunu bana emir kipleri kullanarak sen soyleyemezsın
@ilie açıklaman için teşekkürederim..

yetkiliden rica ediyorum konuyu gereklı bolume taşırsa sevinirim..