LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamen katılıyorum.binlerce yayıncının hislerine tercüman olmuşsunuz

çocuklara yönelik sitelerde bile çıkıyor.durum kötü gerçekten.

Gerçekten Öyleymiş... Araştırma Yaptım Çocuk ve Bebek Sağlığı Sitesine Baktım Capslari Aldım






Ayıptır Günahtır ya... Bu Kadar Başboş Reklamcılık Olurmu ? Ben Cebimi Doldurayım Kim Ne Görürse Görsün Gibi Davranıyor Google.