tamamen katılıyorum.binlerce yayıncının hislerine tercüman olmuşsunuz
çocuklara yönelik sitelerde bile çıkıyor.durum kötü gerçekten.
Gerçekten Öyleymiş... Araştırma Yaptım Çocuk ve Bebek Sağlığı Sitesine Baktım Capslari Aldım
Ayıptır Günahtır ya... Bu Kadar Başboş Reklamcılık Olurmu ? Ben Cebimi Doldurayım Kim Ne Görürse Görsün Gibi Davranıyor Google.