Konu
Adamlar Apartmanı hackliyor
24-01-2009, 21:55:15
#27
ademduygu
evet ya, tamam ben de gıcık olurum facebook-msn muhabbetlerine ama biyerde eğlenceli bişey yani ....
güzel video ... büyük ihtimalle reklam filmi .