Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bıktık sizllerden sizi gibilerden...!yahu arkdasım kurumsal olucaz diyorsun hani y-s belgen,vergi mükellef bilgilerin,sabit numaran,ofis adresin...!hadi bunların hepsini bırak war..ez script kurmuşssun sitene tebrikler.illa sizi küçük düşürelim istiyorsunuz buyrun yaptık.size tavsiyem önce herşeyinizi düzeltin sonra gelin konu açın yoksa size daha çok olumsuz yanıt gelir.
arkadasım ***** dediğin script için biz bire birer gidip 90 tl para verdik önce iftira atmadan önce arastirin

daha suan hiç birsey yok ofis tutuldu masalar vb esyalar tasiniyor ve tamamiyle kurumsallasacağimiz tarih olarak : 23 subat 2009

iftira atmak kolay ama adam olmak zordur