Beşiktaş ta bir php kursuna gidiyorum ben de. Çok da memnunum iyi öğretiyorlar.
Kursun Adı Akiza
Hiç programlama dili bilmiyorsan php kitaptan öğrenilmiyor arkadaşım. Kitaptan okuyarak öğrenenler başka bir dil bilenler. Onlar syntax ve fonksiyonları okuyup çabucak öğrenebiliyorlar.
Ama daha önce herhangi bir programlama dilinde "Hello World" demediysen kitaptan olmuyor kesinlikle mantığı anlayana kadar soracak bir hoca lazım.