Arkadaşlar kursa gittim ve bitti kurs artık.

Php'yi kursa gittim artık %100 biliyorum diyemezsiniz hiçbir zaman. Ama size kullanımını gösterirler nerde nasıl neyi kullanıcaksın, veritabanına nasıl bağlanıcaksın gösterilir ve ondan sonra bütün herşey sizin parmaklarınızın ucunda biraz üstüne düşerseniz kodladıkça hatalarınızı bulursunuz ve hataları düzelttikçe kodlama yaparken o hatalara dikkat ediyorsunuz. Php yi öğrenmek için e-book'lardanda yararlanabilirsiniz fakat hiç başlamamışlar için yinede kursa gidilebilir çünkü çok karışık geliyor hiç başlamadığınızda.

Benim tavsiyem eğer durumunuz uygunsa kursa gidin, eğer uygun değilse internette çok güzel e-book'lar var vidyolu, pdf şeklinde onlardan çalışın. hazır kodlanmış basit php sitelerinin kodlarına bakın internette bedava dağıtılan scriptler var onları inceleyin ne nasıl yapılmış işi çözersiniz, ordan bakarak birkaç kere kodlama yapsanız işte tamamdır, sizde artık biliyorsunuz ...

Dipnot: Php öğrenicekseniz yada öğrendiyseniz Css öğrenmemezlik yapmayın artık siteyi kodlarken "<font>" bu şekilde kodlama yapılmıyo hem zor hem google tarafından hoş görülmüyo, ayriyetten birde Cssle normal dosya boyutu azalır ve bütün sitedeki düzeni bir dosyadan yönetirsiniz ve çokta zor değil.