düzgün sitelerde var düzgün olmayanlarda ben ekli idim sonradan silindim şimdi tekrardan başvurdum 2-3ay oldu
çok ta takılmayın bence dmoz a.
siz siteniz ile uğraşın çalışın..
katılıyorum fazla takılmamak lazım.Benim sitelerim ekli değil, fakat ekli olan sitelerden önceyim.