@digiklan evet dediklerinin büyük kısmına ben de içtenlikle katılıyorum.sonuçta ytoplumun yansıması her yere vuruyor.benim için dediğim gibi önemli değil sitemin eklenmesi ya da eklenmemesi.şu an çok iyi durumdayım ki doğru düzgün meta taglarım bile yoktu.googleüste ve 5 tane alt alta link koyunca ben de google a yardımcı olmak için daha çok duruyorum seo konusu üzerinde.+google haritalarını kullanmaya başladım mesela.hem sitem gelişiyor, hem google da yerim sağlamlaşıyor.kendi alanında şu an yerim olacağın en iyisi desem yalan olmaz herhalde.ancak gidip kapalı siteyi, bu kadar arama moturunun rağbet ettiği yerde görünce insan kendi kendine sen uğraş edin adam yattığı yerden aynı seviyeye gelsin gibi oluyo..hoş içerik olmayınca ne olursa olsun tercih sebebi olmayacak ama yine de kızıyo insan.