Ben "Türk editörler şöyle kötü böyle kötü" tarzı yorumlara katılmıyorum. Bellki içlerinde vardır birkaç tane çürük, ama bikaç çürük için de sepetteki tüm elmalara çürük demek çok mantıklı değil. DMOZ'da hiç tanıdığım yok, sitelerim ekleniyor. 1 ayını doldurmamış sitem bile eklendi hemen.