
Konuya benim yazmam dogru degil ama kalite diyince daha kaliteli yerler var demısınzı tabıkı bırsuru yer var ama ole bir demsınızkı berbat bı yer gıbı ama bı bılgınız yokken yazmısınız bunun ıcın yazdım arkadasın hangı sıtesı oldugunu bıle az once msn den ogrendım yani bizim istegimiz ile yazılmıs bır yazı degıl onada rica ettim daha yazmaması için Herkese kolay gelsın...