EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sırf isimlerinden dolayı çakma bir firma olduklarını düşünüyorum ve kesinlikle alış-veriş yapmam bu kişilerle.
aynen öyle bencede müşterileri değilim fakat com.tr gibi resmiyeti sanki zorla almışlar gibi forumda çok kaliteli firmalar var