icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben onlinewebstats'a bir kere kayıt oldum. Bana sadece sayaç hizmeti vereceğini ümit ediyordum, Ama sitemi bir kaç tane kendi oluşturdukları toplist tarzı bir yere eklediler daha sonra kaldırdım sitemi oradan ve sitemin silinmesi için mail gönderip sildirdim. Yani diyeceğim şu bir iş yapılıyorsa sadece o iş yapılmalı başka amaçlar için kullanılmalı Bu yüzden ben onlinewebstats'ı kendi adıma pek tevsiye etmiyorum yinede siz bilirsiniz

Online web stats bir dizin ve sayaçtır sayaç hizmeti almak için dizine kayıt oluyorsunuz. Ayrıca sizi bir kaç topliste eklemeleri neden rahatsız ediyor anlamış değilim