konuyu acan bendim cok fazla sitelere girmiyorum bende baslıgı acmsıtım ve bıkac gun sonrada almsıtım bunu yapmam neden salak yerıne koymakmı oluyor insanları anlamadım duşuncene saygım var sadece yoksa benmı salagım yazmısın ben kımseyı salak yerıne vs koymuyorum herkez gıbı bende konu acmsıtım konuyu acalıda uye olusumda 3 ay cıvarı olmsutur heralde bu konuyu acmak yada olumlu bısey yazmak ıcın ıcın bellı bır mesaj sayısımı olması gerekıyor bole bısey oldugunu sanmıyorum...