Konu
I. Dönem Cuma Günü Bitiyor, Karneler Ne Durumda?
23-01-2009, 15:44:20
#61
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
takdir aldım ama hiç sevinmiyorum.aksine mutsuzum