Konu
I. Dönem Cuma Günü Bitiyor, Karneler Ne Durumda?
23-01-2009, 13:04:45
#50
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende saatler 16:00 yi gösterdğinde elimde takdir belgesi olacak inşallah...