Bende senin gibi düşüncelere hakimken, bu düşünceme ters düşen birşey yaşadım, sadece 4 aylık bloğumu listelemek için uğraşırken bir türlü dmoz`da listeletemiyordum. Editöre mesaj attım, "Öğrenmek istediğim sadece dmoz kriterlerine ters düşen bir durum söz konuysa lütfen beni bilgilendirin, ne sizin zamanınızı neden kendi zamanımı heba etmiyeyim dedim." Ama mesajı gönder dediğimde proxy hatası meydana geldi. Mesaj gitmedi sandım, meğer gitmiş olacak ki, dmoz editörü bana maille geri döndü ve msn adresini vererek beni bilgilendirdi. Şu şu durumları düzeltirsen listeye almaman için hiçbir sebep kalmaz dedi ve dediği sorunları düzelterek listede yer almamı sağladı.

Burda şunu dile getirmek istedim. Her editörü aynı kefeye koymamak gerektiğimizi içlerinde gerçekten editör diyebileceğimiz insanlar olduğunu, sitenizin bu listede yer almasını sizin kadar isteyen ve bu konuda hiç görevi olmadığı halde sizinle iletişime geçerek size yardımcı olan editörlerin olduğunu unutmamak. Sayıları belki çok az olsada böyle editörlerde varmış demek ki...