Burda hesap satanında suçu olmaz ama değilmi ? adamda o hesabı açarken para harcıyor, cebinden para çıkıyor onlara yazık değilmi
Hocam kusura bakma ama böyle bir yaklaşımda bulunduğunuz zaman kimse sizle ticaret yapmaz en azından ticaretin kuralı bu değil. Mesela ben herhangi bir şey satıyor olsam ve sattığım malı müşteri geri getirse bozuk diye ben müşteriye ne yapıyım kardeşim bende buna para verdim bana be diyebilir miyim ? Böyle bir hakkım olmaz. Bu hiç etik olmaz . Kimse size zorla bu hesabı sattırmıyorki çalışmayan hesabın parasını tabiki geri isteyecek adam .