forumda şöylede bir konu varmış:
https://www.r10.net/google-pagerank/2...aniyormus.html
yazının orjinali şu adreste:
AdesBlog.com Why Google Analytics might be bad for your PageRank
ilgimi çeken nokta bu konunun 2 sene önce bloglara dahi konu olması. yani şüphe ve tartışmalar bayağı eski. test yapma imkanı bulmuş bir arkadaş buraya yazsada görseydik çok iyi olurdu...