aynı olay benimde basıma geldi msil yasakladım gmail ve hotmail kullanmaya basladılar ip yasakladım proye daldılar ama guzel dilimiz turkceyi kullanıyorum simdi giris yapamıyorlar tavsiyem soru cevap dogrulamasını kullanın hiçbir sekilde uye olamıyorlar